Om bruk av ambassadører og influensere i markedsføringen

En av de viktigste grunnene til å bruke små influensere/ambassadører som en del av bedriftens strategi er tillitt. Det er stor enighet blant markedsførere at kunder stoler mer på innhold delt av mennesker enn av merkevarer.

Mennesker stoler mer på hverandre enn på merkevarer. Har du vurdert å inngå et samarbeid med en influenser?

Tenk på dette når din bedrift skal inngå en avtale:

  • Sett et mål
  • Planlegg hvordan dere skal nå dette
  • Bli enige om honorar
  • Skriv kontrakt

Spør oss om samarbeid med ambassadør – vi hjelper deg!

Forfatter

Dato

Kjenner du noen som bør lese dette? Del gjerne videre!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Epost
Skriv ut

Les flere artikler

Få e-brev fra oss når nye artikler blir publisert

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *